Wednesday, March 17, 2010

17 March 2010

salam................

ahaks... pagi2 alarm saya berbunyi 3 kali baru saya terjaga. OMG.............. 8.29...... claz jam 9.......... so saya cuma mandi kambing saja pg tadi.. yg penting rambut perlu di sayampu dan diurut2 dong.. ramai yg jealous tengok rambut saia mcm rambut rebonding nie.. hahahaha... perasan nak mampus sungguh saia nie...........................

saia masuk claz mis Faridah. adoiyai... saya teda dengan satu ayat pun dia ajar.. saya sibuk buat assigment neuroscience.....

huhuhh..... kakya g lepak kfc dengan adik jasmin. kak zaza minta tinggal kat SCR. hum.. xbest kakak zaza xdengan makan... xda org nak ku sakat.................

balit ya masuk kelas neurosciense. aku pun sibuk buat assigment neuro juak... ahahhahaha.............

petang g sengan........ taekwondo. yeah. aku dh pandai buat taeguk 1............. kakakah........... yellowbelt biasalah pok.. heuheueheeh................

then malam g jaga softskill........... yeah....... aku dh berjaya mendevelopkan montaj aku yg kacak gilak2..... ahaks......... terlebih sudah........

so time aku tengah taip blog tok aku tengah buat assigment PD sebenarnya....... soo sambung asigment lok pok.....
:"(..............

kmk rasa kmk xda pap dihati kita.... dari dolok sampei kinek tok.........

:"( ......... sudah lah sudah, ku harus pergi...

No comments:

Post a Comment