Thursday, March 4, 2010

04 March 2010

xtauk nak mulakan dengan cerita pa oa.... xda mood... lelah.... sak ati dengan line DiGi n wireless yang suck dekat bilit tok.......... argh... damn..........

pagi2 aku dh drive g umah kat samarindah nak amik gamabr ukuran pasport. duhal pic ya nanga ada dalam keta aku. sial n kimak alu jak ea... DAMN........ nang lu xda bagus mood ntam benda mcm ya........

then, otw mok g keta nak makan, jumpa an felo E. ZAMBRI...... wa..... langkah seribu aku coz aku salu kaco nya.. p g kejar nya kau.. kenak tangkap juak.. adoi.... kenak stunner........ heuheueh. pa g.. beloyalah an nya....... xda topik lain lu bukak topik ngail coz salu jumpa nya ngail kat sungei unimas. sungei UNIMAS???? ada ka? huahahuuaha............. ish. JEALOUS KU NANGA UDANG OLEH NYA NGAIL LAM HP NYA. AKU SUKA NGAIL JUAK KOA MUN UDANG. mesti ku g carik mata kail sabtu tok. siaplah tak org udang2 unimas.... akan ku suruh tak org PUPUS.......... ahahahahahhahahaha

so aku g masuk kelas tuan aji for 1 hours jak. then aku chow n lepak bersamam kakak zaza n adik jasmin at CEMPAKA...... hauhaha.. nang bagus olah ku koa. then lepak BRC makan ais krim. heuheuhe.. asa miak kecik udik jak nyawa.. huhuh......

kakya aku masuk kelas BM yg dh lamak aku xmasok gara2 mok anta individual assigment.... heuhe...... SIAP aku kenak warning Puan Dayang Sariah. mun sekali g escape xboleh duduk final exam. OMG................. satu ugutan yg sangat menankutkan. heuheheu. ada ku kesah?????????? xda ku nak kesah...w akakakakh......................

kakya msg my best buddies nadzirah ajak makan JJ cafe..... xmok nya.... maok Pizza Hut juak.. xpalah.. aku lamak juak xmakan PIZAA. the best part???????????? She treat me. OH YEAH. mun tauk oder banayk2 g tadi... huahaha. ekeknyangan makan banyak gilak pizza n ayam teak. adoi....... so far the best pizza hut ku rasa much2 better then Pizza Hut satok yg salu ku lepak dolok....... kuakauahkauakhakauakh..............

then balit bilit......
perint nota PD....
esok da exam pok......
hauhauuaha.......

No comments:

Post a Comment