Saturday, March 13, 2010

13 March 2010

i love this day so much.....................



ahaks...............................



pagi dh bangun awal2 maok g join program yg dijalankan under kelab Taekwondo UNIMAS. ahaks.. BUDU.,... majlis stat kol 9.. kol 7.45 aku sudah rajin menungu dekat CTF2.. wakakakkah... nang sial....



then jam 9 majlis dh bermula..............



the mulalah lagu akim n mila berkumandang dalam kepala aku....... "pertama kali kta bertemu, terpana aku melihatmu".. OMGGGGGGGGGGG........ CUTENYER mahkluk itu.... ahaks........ lamak sudah aku x "tut" nanga "tut".... ahaks... i likes benda2 cute2 tok... :") ...... nak kaco?? nope... coz dh tawar hati nak cinta2 gk.. ahaks.. walaupun aku tauk "dia" jug asyik curi pandang pada ku.. heheuehe..... bukan nak pereasan,.. berapa kali mata bertaup.... then pura2 nanga lain gk ya.. aku tok ni da org nak dapat lawan mun bertentang mata.. xcayak boleh try.. YM juh.. ahaks......................



Tajuk aktiviti sepanjang jam 9 pagi - 5 petang ya semuanya pasal kepimpina,.... ahaks.....



f1 sesion aku lukis pic mahat mahgandi.. ada ku upload kat facebook aku.... huehuehheue.............

kakya semua aktiviti best. paling aku xdapat lupakan sesi ke 3.. aku jadi ahli panel..... wah....... nervouslah cikit. tp mata asyik curi nanga nya.. ahaks......... so CUTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE................................. xda lah nervous gilak.. biasa jak.. semua bahasa sarawak, sabah aku keromonkan untuk jawab soalan2 diberi.. siap dapat gelaran datok gk aku... wakakakakh...................

then aku sengaut nak balit umah coz nak jumpa AIMAN aku........ wah. rindu an adik ku tok........... huhueeuh........... p gk.. paz betemu... abis pp tembam aku kenak cubit2.. hahahahahaha...........

kakaya mek org g main kat satok, anta ustazah g airpot...

kat aipot ku xpat tahan g nak makan oreo mcflury gara2 nanag aiman makan.. pa gk belasah juaklah makan........................ melanggar diet. dugaan kedua..... aiamn tertanga KFC.. makan sia???????????? adoh.. seklailagi aku langgar diet aku......... Dinner plate + ciken rize + pepsi large+fren fries+wedges+ mcflury ore = FAT FAT FAT..... whaahahhaahhaha........ xduli aku.. xda guna jaga stamina n badan g.. xda org nak d.......................................... wakkakakakah.............

then polah muka pusuk madah nak balit colleg coz xda boadband g.. pa gk, kakak ku operkan gunakan boadband nya jak.. ahhahahahaha.. dpaat juak aku on9 n updatekan blog ku tok.. huhuh.......

ngantok dh.............

AF 8 xbest kata acik ku.. haha. aku xda nanga pun.. malaz.....

nite. :"P .. tangisan dalam kerinduan.......
im happy even without love.....

No comments:

Post a Comment