Wednesday, March 3, 2010

03 March 2010

today bangun jam 7.55 am coz ada exam jam 12.30 pm. hauuaha. for the first time, aku escape claz Doraemon............... hahahhaha......... aku belajar last2 minute......... huehue.....

time exam ya????????? aku nang geram sangat2 coz chapter aku conz xkuar.. chapter yang suam2 kuku aku baca banyak yang keluar. WTF........... huhuh. dahlah soalan nak latihan nya berik banyak keluar. aku ada molah???????? XDA..... nang BODO.........kesimpualan sapa BODO?? AKULAH YANG BODO......... hauhauhah........

then abis exam ada latihan taekwondo............. BEST...... walaupun penat. xda mood ntam xcukup tidur n lelah......... minggu tok nang melelahkan nyawa ku koa....

habis latihan g JJ cafe dengan kak zaza....... makan roti canai yg ku suka glak. n for the first time. HP ku dapat connect an WIFI....... yepi......


walaupun gia, atcually haritok aku nanag xda mood. xtauk kenak koa......... nang sejak akhir2 tok aku nang selalu DOWN..............

melarut ke malam.. aku nanag xda mood meting SEPAK.......... sampai ke makan kat JJ....... nya reply msg isz.. HAppy nya hati teak....... kakaya nya madah nya xsehat. adoi. sian an nya...... Moga nya cepat sembuh... AMIN X 999 kali............ susah hati ngenang nya salu jak mcm ya.... dolok da juak nya gia.. adoi2....

sampei ke saat naip blog tok mood alu xda xda juak........ hum.............

No comments:

Post a Comment