Monday, February 22, 2010

22 February 2010

huehueheheh...........

tadik bangun awal coz ada aasigment perlu dihanatr iaitu PD..............
so aku awal berkemas dr umah kat samarindah nun....
angkat dari umah dalam kol 8.30 gia coz amik cik zaza a.k.a Kakak zali kat Yoshemo Garden...
huehuhehe..

so datnag ke BRC aku terus perint assigment aku n g ke fakulti untuk anta... minta cop an kakak keja sia teak. terjumpalah dengan si dia yg ku admire. sejak singel tok semakin menjadi2 kenja koa........ heuheuhehuehh........... so berpandukan dengan msg Josh, ku carik bilit Encik Merikan Aren, pensyarah mekorg.... bilit nya nang bersebelahan dengan C PONDAN TUA yang ku benci gilak3. weak. perasan kacak pondan tua ya koa. huahuaha. STOP.... xboleh anok g, sian tedah ajar Titas last sems. xberkat ilmu kelak...... sebab ku benci nya??? pvt chat kat FB, YM n skype juh,............... heuheuehheheueh

then hantarlah...... huehueh..... then limpas bilit letcure laki yang G**... hahaha~ ish.. pa bena gilak nanga org, tauklah aku tok cute.... kueheheheheh. sempat g puji dirikmpun ya koa...............
so aku cepagt2 jalan takut2 terserempak dengan C doraemon kecik mata or c misz kangkang..... kueheheheh. (aku nang suka berik gelaran an letcure ku)

so ari tok ada 3 kelas.. TMX, EBX n PREP 2.........

huhuhh. semu kelaz memboringkan espicly claz TMX diajar miz kangkang, EBX aritok Bapak nobuta yang ngajar n PREP letcure luar yg gilas S&^%.. adakah nya ajar mek org mcm nie ~TUT~ tanpa beranak... cara cek breast cancer.... ish3.. nang gila koa... leka dh kawin... huehuehuheheueeh

Aritok tek juak aku role play dengan Joshniey. ahahah.. nang lucu mek 2 koa.......... bodo2 jak ayat dipakei mek 2.. huahuahhauha........ part akulah paling lucu ku rasa. kuikuikui. nervous pok............

then aku g KFC n Unaco desa ilmu dengan rose...........

wahhhhhhhhhhhhh~ i brake my diet at the first day of letcure after holiday.......... Dinner Plate + Cheezy Wedges + Fren Fries + Pepsi Large~~ HAISHHHHH~ need to work out after this.... huehuehuehuheuhe.............
.

takut ku nak timbang berat badan. mesti melebihi 55 kg tok koa. ish..... need to work out after this....

that all 4 today coz hari isnin memang memenatkan koa..............

<3 aiman nazmi riqmal <3

No comments:

Post a Comment