Sunday, February 21, 2010

21 February 2010

haish... dalam kesibukan membuat assigment PD isz sempat juak mengenjakan tangan tok mengupdate blog. tujuan ku naip blog bukan utuk org baca, just untuk aku mengingat kembali peristiwa2 yg berlaku sepanjag kehidupan aku bergelar sebagai seorang mahasisawa. MAHA pok. Mcm pangkat dewa jak. heuhehehehe.

so pagi tok teak kata jak aku awal nak bagun buat assigment tp jam 10.00 bok ku bangun.. ya pun semadi mak cik aku gerak ajak ju g Everich beli set dinner untuk katering dak menteri akan datang ke saratok. Haish. geram aku xdapat ekot.. mesti besa kantau tok. 5 org menteri datang... ura - ura madah datok najib yg datang. p xtau bena ka x..... heuhehueheeh....

so g lah ke everich sakit hati aku kenak hon cina mpuan tadi... i dolok i lah pun parking sukati jak u nak ho, mentang2 u makei Hilux i kei viva kecik i ya jak. huish. celakan ko pok.. ahhahaha.
5 kali pusing baru dapat parking. ramie org tadik pok.............

sok plg kerumah aku kelaparan .. so i g kua makan bersama my best budiess nadzirah bin Yusuf. heuhehe... kmk 2 g KFC desa ilmu. haish.. sejak i moha dengan pondan KFC ya, xbrani g nya kaco.. bagus2.. aman hidup i.. huehuhehehe.....

then after makan i berkobar2 nak buat assigment dekat CAIS. tapi cais xda aircond n internet.. ish... menyakitkan hati betul pok. i niat nak nanga cta BLEACh.... ya nak nama niat xbagus nang xberkat.. heuhehue.

so i beli reload RM 20.00 untuk on9 kat umah. nasib i paz sembelih boz i... ehuehheuhehehehehe.. ada balance RM 80.00 untuk i makan sepanjan weeks tok. heuheheuheuheuehu...........

then sampei umah i buat assigment sambil FB sampai jak 11.09 malam tok. huhh....

nya upload pic. yerdeh,,,, makin....................~ huehuhehe~ biar i jak tauk. huhu

to be continued................

No comments:

Post a Comment