Thursday, December 2, 2010

3 DECEMBER 2010 - isz kenjet-

Aku memang terlanjur mencintaimu
Dan tak pernah ku sesali itu
Seluruh jiwa rela ku serahkan
Mengenang janji setiaku


Kumohon jangan jadikan semua ini
Alasan kau menyakitiku
Meskipun cintamu tak hanya untukku
Tapi cobalah sejenak mengerti


Bila rasaku ini rasamu
Sanggupkah engkau menahan sakitnya
Terkhianati cinta yang kau jaga


Coba bayangkan kembali
Betapa hancurnya hati ini kasih
Semua telah terjadi


Aku memang terlanjur mencintaimu






hahahaa...
sik tauk maok dedicate ngan sapa....
tp rasa2 nak dedicate ngan AF...
hahaha... rasa2lah....
nie..
nya jak asyik diingat,,,,
miss sama dia.....
but now lagu toklah peneman aku sehari2....


keep listening to this song over again...
sik pandai2 lejuk aku koa....


muahahahaha........


cant wait 5/12/2010


nya ada kat KIA....
so that day juak anta my sis balik sungai buluh..
that mean ada chan nak jumpa....


sekadar nanga muka jadilah....


berhubung pun pakai skype.. hahaa
since sik on gik no maxis...
nie nya dapat contact coz nya sik da my DiGi n cELCOM...
fb pun nya dh rmeove isz dolok... add gik.. sik berani nak approve gik...
hhahaha......


now i can live without HP....
before this ada 5 hp dengan 5 nombor...
hahaha// nang gila keja aku ea...


tapi sejak kekuciwaan melanda... 2 jak g hp..
ya pun sik da ku lalek..
ada ka sik HP xda makna,...... hahahaha




tambahan sik da orh tersayang atau tercinta untuk di msg.. ahah.. konon2nya...


p/s : belajar menerima org yg menyintai isz daripada mengharapkan cinta di balas oleh sesorang yg sangat di rindui... walaupun hati masih kat dia..........kerna aku pernah mengberikan dia sesutau yg sangat berharga,,, uuuuu... kerna cinta membutakan mataku.. belagu indah........ miss kamu IF....


gud luck for ur exam.. hahah .. menahan diri daripada mengucapkan kerna takut akan mengangu nya kelak.....


No comments:

Post a Comment