Thursday, May 20, 2010

20 MAY 2010 "tersebut nama F"

ku rindu dengan F..........
SO MUCH.........
tuhan jak tahu...
huahauhahua

lamak ku xmention namanya coz nya baca blog aku dolok...
malu3.
now ku rasa xda nya follow g regarding reading my blog...........
huahauhau...

cinta terakhirku..
sebab....
benar aie...
walaupun byk org offer nak jadi gerek aku aku tolak mantak3...............
walaupun dia orang taste aku.....
org ku minat zaman sekolah menegah pun ada.....

p semuanya ku tolak kerana..............
AKU MASIH SAYANG F,,,,,,,,,,,,,,'
hauhauhaua.............

p dh janji nak....
aku kan pergi mun nya xperlukan aku gik.........

sapa tauk.......
maybe ada yg dapat buka pintu hatiku kembali...........
next sems..................

now aku gila main FARMVILLE......
tengah tunggu nak harverst buah strawbery.............

haritok pun masih jadi the best UDAK in the world.....
jaga Allisya



my udak my hero

No comments:

Post a Comment