Monday, April 12, 2010

12 APRIL 2010

saia dh dribe 4 jam ditemani my fwen... samarahan - saratok............
yeah....................................... home sweet home....

lelah saie nie aie....
saya bukak bilit ja, paka........

baju putih itu saya beli untuk dia time saia g semenanjung dulu walaupun saat itu saya dh xda papa dengan dia...

baju itu atas katil saia.... ahahahhaha

harap2 saya dapat unaikan hajat saya nak bagi dia baju itu, patung monyet pth (hahaha) and badges sponge bob... smua saia beli dekat Melaka.....

teda paalah... ada jodoh dapat saya bagi sama dia.............


then...
saya baru perasaan....
ada org simpan perasaan dengan saia....
teda mahu saia hoa cinta awak itu....
saia suka hidup tanpa cinta..
awak bagi kat orang lainlah...........................

No comments:

Post a Comment